Avatar billede stelki Nybegynder
02. april 2005 - 01:58 Der er 4 kommentarer

Creative Muvo N200 spiller ikke

Har fået et problem efter jeg lagde nogle sange ned på min Creative MuVo n200, nemlig når jeg trykker "play", så ser det ud til at den spiller, blot i tredobbel hastighed, og der kommer ingen lyd ud. (HAR skruet op)

har også haft den formateret ved hjælp af windows' formatering, og har fjernet alle sange og prøvet med nye, intet held

hvordan får jeg fixet den? skal jeg virkeligt til at bytte den allerede?
Avatar billede stelki Nybegynder
02. april 2005 - 01:59 #1
den indbyggede radio virker iøvrigt fint
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2005 - 02:16 #2
Er det wav eller mp3 filer?
Avatar billede stelki Nybegynder
02. april 2005 - 02:17 #3
heh, fik det fixet ved en firmware upgrade.. men det var begge slags
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2005 - 02:18 #4
super