Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. april 2005 - 15:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ftp på b-one's server igen

hey exp's

er der en der ved hvordan man får sin side hen på b-one's server igen ? ... koster det noget og hvordan gør jeg hehe..... før hen lå den på vores programmørs server - men så blev han negativ og jeg blokede ham og nu nægter den mig adgang til ftp

/peter
Avatar billede topsite Nybegynder
08. april 2005 - 15:44 #1
Hej Peter,

Gå her ind:
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=252&action=cmsview&language=da&

Indtast dit domæne og tryk ok.

Efterfølgende indtast b-one's to dns servere. jeg mener det er:

Navneservere:
a.b-one-dns.net
b.b-one-dns.net
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. april 2005 - 18:25 #2
hmm det virker ikke :(
Avatar billede skildpadden Nybegynder
08. april 2005 - 20:48 #3
Hvad er dit domænenavn og er du sikker på at det ikke er b-one som har lukket adgangen?

Umiddelbart har din programmør jo ikke adgang til b-one's servere hvor han kan ændre noget.
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. april 2005 - 21:01 #4
nej ok... men han flyttede jo domænet til hans egen server.... og så cuttede han forbindelsen fordi han blev sur.... og nu prøver jeg at få det tilbaghe til b-one's :)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
08. april 2005 - 21:02 #5
og jeg gav ham jo pin kode osv. sådan at flytningen kunne ske 100%
Avatar billede skildpadden Nybegynder
09. april 2005 - 11:35 #6
OK, med mindre han har ændret pinkoden hos DK-Hostmaster, kan du jo bare flytte domænet tilbage til b-ones navneservere igen.

Prøv følgende:

Tjek om pinkoden stadig er den samme:
1. Gå ind på DK-Hostmasters selvbetjening her: https://www.dk-hostmaster.dk/script2/MyDom.php

2. Hvis du kan logge på selvbetjeningen med dit handle og pinkode (se den mail/brev du har fået fra DK-Hostmaster), kan du bestille en flytningen/redelegering af domænet.

Dette gør du her: http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=252&action=cmsview&language=da&

- Skriv dit domæne og tryk på send.
- I Primær navneserver skriver du: a.b-one-dns.net
- Sekundær navneserver skriver du: b.b-one-dns.net
- Tryk på Send - Hvis B-one stadig har dit domæne på deres navneservere vil flytningen blive godkendt af DK-Hostmaster, ellers får du en besked på skærmen om at flytningen ikke kan foretages.

Hvis flytningen godkendes skal du nu logge på selvbetjeningen igen, og godkende flytningen/redelegeringen.

Hvis du ikke har kan komme på DK-Hostmasters selvbetjening, skal du kontakte dem på info@dk-hostmaster.dk eller tlf 33 64 60 01 og spørge hvad du så gør.

Hvis dit domæne ikke længere er på b-ones navneservere, skal du kontakte b-one og bede dem oprette domænet igen. B-one får nemlig automatisk en besked fra dk-hostmaster om at fjerne domænet fra deres navneservere, når redelegeringen foretages (hvilket din programmør åbenbart har gjort - dette er ulovligt, og jeg ville seriøest overveje en politianmeldelse hvis jeg var dig).

Håber ovenstående hjælper dig lidt, ellers må du jo smide indlæg mere :)
Avatar billede skildpadden Nybegynder
09. april 2005 - 11:40 #7
husk også lige at ændre pinkoden hos dk-hostmaster, så han ikke bare flytter tilbage igen :)
Avatar billede wanger.dk Nybegynder
13. april 2005 - 14:12 #8
du skal sq have tak mange gange :)  lægger du et svar? skildpadden
Avatar billede skildpadden Nybegynder
13. april 2005 - 14:13 #9
svar :)
Avatar billede skildpadden Nybegynder
13. april 2005 - 14:14 #10
hov... svar :)