Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 20:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tekst fra en tabel-celle til at fortsætte i en anden

Hej folkens...

Jeg synes at jeg engang har set at man kan lave det så smart at teksten følger med over i en anden celle.
Altså, for at uddybe, så har jeg 2 celler i en tabel, de er placeret lige ved siden ad hinanden, og det er kun i den første der står tekst. Det jeg godt vil gøre er at lave det sådan at den første celle har nogle bestemte mål, og at den tekst der så ikke kan være der rykkes over i den anden celle.
Jeg synes at jeg har set noget lignende engang, men jeg er ikke helt sikker, og er helt blank om hvad parametrene er.

På forhånd tak
-Rune
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. april 2005 - 20:39 #1
Du er sikker på, at det ikke er noget ASP, PHP (split) el.lign? Umiddelbart kan det ikke lade sig gøre i HTML alene, du skal nok scripte dig ud af det. Du har ikke et link, så vi kan se hvad du mener? :)
Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 20:41 #2
Jeg smider et par hurtige billeder op om lidt, øjeblik...
Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 20:55 #3
Sådan, der ligger et billede på http://listepik.net/~rune/tabel.png som burde kunne illustrere det lidt bedre...
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. april 2005 - 21:12 #4
Jeg er lige ved at kigge på. Jeg er ikke sikker på, om jeg forstår dig 100%, så jeg laver lige et eksempel ...
Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 21:15 #5
Ok... :)
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. april 2005 - 22:18 #6
Jeg er ikke sikker, men er det dette du efterlyser? http://www.include.dk/rune.asp
Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 22:32 #7
Wupti!
Så fik jeg det vist til at virke med din hjælp. Har lavet et par ændringer og har outlinet borderne i table så du kan se forskellen. Den ligger på http://listepik.net/~rune/rune.htm

Godt nok er det ikke helt min første ide, men det går, det virker jo fint alligevel :)

Mange tak fra min side

-Rune
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. april 2005 - 22:35 #8
Smider et svar. Glæder mig, at du fik det til at virke :)
Avatar billede getaway Nybegynder
10. april 2005 - 22:40 #9
Bare i orden. Så accepterer jeg.

Endnu en gang tak for hjælpen.
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. april 2005 - 22:53 #10
Takker for point :)