Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AIX tape write error

min backup kører ikke... Ved simpel tar -cvf /dev/rmt6 /etc giver den følgende fejl:

tar 0511-195 An error occurred while writing to the storage media.
: The media surface is damaged.
#

Jeg har sat et helt nyt bånd i og det er IKKE skrivebeskyttet.

Nogle forslag ??

TIA
Avatar billede krasmussen Nybegynder
13. april 2005 - 17:50 #1
Har du kontrolleret størrelse (#GB/MB)? renset drevet???
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2005 - 18:33 #2
Drevet indikerer ikke det skal renses... Det er en IBM RS6000...

Og det er Sony 12 GB bånd jeg bruger over hele linjen...
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2005 - 17:50 #3
Ha - fandt fejlen... Det var min block size, der stod forkert...

/SRV