Avatar billede mkp Nybegynder
20. april 2005 - 18:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny Printer

Hej

Min printer er lige gået i stykker, det var en Epson Photo 915. Egentlig har jeg ikke været så pokkers tilfreds med den, så nu er skal der købes en ny!

Tænkte på om der var nogel der har nogle gode forslag, farvepatronerne skal helst være separate. Og det skal være en fotoprinter.

Jeg har kigget på HP PhotoSmart 7960, HP PhotoSmart 8450, Canon PIXMA IP6000D, LEXMARK P915 og Epson Stylus Photo R300M.

Jeg er meget åben over for forslag, prislejet skal være cirka 1500 plus minus. Der skal helst være en skærm, og det er et must at patronerne er separate.

på forhånd tak for hjælpen.
Mvh Morten
Avatar billede huset Praktikant
20. april 2005 - 18:48 #1
Jeg har lige købt denne multi maskine, men ved ikke om du kan bruge sådan en.

ER meget meget tilfreds med den. Gav 800 kr i Aalborg

http://dk.pricerunner.com/computing/peripherals/multifunctional-printers/225823/details

Review
http://www.hardware-test.dk/ht/test_show.asp?id=3306

Tror dog sitet er nede p.t.
Avatar billede huset Praktikant
23. april 2005 - 17:49 #2
fik du svar nok?
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:38 #3
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede mkp Nybegynder
28. april 2005 - 15:35 #4
Hej

Jeg har været fraværende da mit internet har skiftet udbyder,
jeg spurgte om en fotoprinter.. Og ikke en multimaskine så dit svar er mig ikke til meget hjælp desværre. Ellers tak for svarene..