Avatar billede thereplacement Nybegynder
20. april 2005 - 19:23 Der er 1 kommentar

DVD produktion/brænding

Hejsa,

Står og skal have produceret en DVD.

Der skal være både professionel cover etc. derudover skal jeg have produceret 2000stks af gangen.

Nogen der kan give links/info til folk der kan klare et sådan job (dvd skal sælges så det skal være top notch:)

Derudover nogen der kan give mig en ide til hvad stk pris bliver per DVD når jeg får produceret 2000 stks af gangen.

Takker
Rep
Avatar billede mobius6 Juniormester
21. april 2005 - 07:23 #1
hej thereplacement
Jeg bor i Kina og har bla. et lille firma der (også) laver den slags...
send lidt mere info til: images@fuel.dk, så skal jeg give dig en pris
som de ikke kan følge med på i DK ;)

//M6