Avatar billede thulin.rm Nybegynder
25. april 2005 - 08:33 Der er 1 løsning

Playstation - netværksadaptor

Jeg har erhvervet mig en PS2, ny model.
Alle folk skriver at der skal bruges en netværksadaptor ???
Skal der også det på den nye model ????
Der sidder et netværksstik bag på konsolen.

Jeg kan jo bare sætte den til og finde ud af det, men mit næste sprøgsmål er, kan man køre trådløs ?
Der er langt fra min router til playstationen, en skal der trækkes kabler, eller findes en trådløs løsning.
Hvordan gør man hvis man skal have PS2 på nettet trådløs ?
Avatar billede thulin.rm Nybegynder
06. maj 2005 - 21:51 #1
Så der jo ikke noget at sige til at jeg ikke kan svare på det, når andre af "eksperter" heller ikke kan.