Avatar billede elmanden Nybegynder
25. april 2005 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken kryptering er bedst?

Bestcrypt, truecrypt, PGP, FreeOTFE eller ???

Fordele/ulemper funktioner mm.

mvh
Elmanden
Avatar billede elmanden Nybegynder
25. april 2005 - 15:56 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2005 - 17:01 #2
Det kommer jo halt an på hvad du skal bruge den til. Skal den være hurtig eller skal den være sikker, skal den kryptere store mængder eller små, skal den kryptere meget eller lidt osv osv. Den bedste krypteringsmetode er det kompromis der bedst opfylder de betingelser du har sat op
Avatar billede elmanden Nybegynder
28. april 2005 - 17:56 #3
Det skal virke som et virtuelt drev. Og det er vigtigt at det ikke har tildens til fejl i ”bin” filen som best crypt åbenbart har. Og så skal det være Gratis
Avatar billede elmanden Nybegynder
09. maj 2005 - 19:56 #4
lukker