Avatar billede akl_gr Nybegynder
25. april 2005 - 19:58 Der er 1 løsning

oprette forbindelse til netværksdrev

Jeg har et problem.
Min bærbare og min stationære, er i samme IP-segment og i samme arbejdsgruppe. Når jeg prøver at oprette forbindelse til et delt drev, fra den ene til den anden, får jeg en fejlmeddelelse der lyder: "Der er ikke serverlager til at udføre kommandoen".
Det har tidligere virket fint, men nu kan jeg lige pludselig ikke få forbindelse hverken på den ene eller den anden måde. Altid får jeg samme fejlmeddelelse. Jeg kan dog få forbindelse til CD-rom drevet på begge computere fra den anden PC. De ønskede drev er selvfølgelig delt osv.
Avatar billede akl_gr Nybegynder
25. april 2005 - 20:19 #1
Jeg fandt efter lidt søgning selv løsningen.
http://eksperten.dk/spm/374378
Undskyld ulejligheden.