Avatar billede finnholm Nybegynder
29. april 2005 - 11:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kursus (grund) i VBA - Anbefaling

Hej

Er der nogen der kan anbefale et grundkursus i VBA til Excel. Der er jo mange udbydere og priserne spænder vidt (8-12t for 3 dage). Men det er jo ikke sikkert at man får hvad man betaler for.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. april 2005 - 12:44 #1
Prøv at kigge på www.ravenholm.dk
Avatar billede finnholm Nybegynder
29. april 2005 - 13:03 #2
Er det en anbefaling eller ved du bare at de afholder kurset?
Avatar billede x-lars Novice
29. april 2005 - 13:35 #3
Hvis du kan klare noget selvstudium - og på engelsk, så kig på www.vbatutor.com
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
29. april 2005 - 14:09 #4
Hvordan kan man anbefale et kursus. Et kursus der kan være godt for en person behøver ikke at være godt for en anden. Ravenholm er et af de største firmaer indenfor kurser til edb og har et bredt udvalg indenfor Excel-kurser. Derudover kender jeg ikke ret meget til firmaet udover at det er velrespekteret.

Ellers kan jeg kun give x-lars ret i at man kan komme langt med selvstudium. Prøv at se om man ikke kan få en "Excel for dummies". Disse "... for dummies"-bøger plejer at være ret gode.

Jeg arbejder til dagligt med VBA til Excel i mit firma og har lært det meste her fra www.eksperten.dk
Avatar billede finnholm Nybegynder
29. april 2005 - 14:12 #5
Helt enig - og jeg har ligeledes også selvlært via eksperten.
Men det kunne jo være at nogen havde været på kursus og derfor kunne anbefale firmaet/underviserne - men okay et velrespekteret firma er jo også en anbefaling. Vil du smide et svar.....
Avatar billede tobler Nybegynder
29. april 2005 - 14:31 #6
Jeg har lært en af bogen: Excel 2000 programmering med VBA af Sharon Podlin fra Forlaget Libris
Avatar billede bak Seniormester
29. april 2005 - 16:41 #7
Prøv evt. at kontakte Flemming Dahl, (http://www.win-consult.com) for at høre om han stadig afholder kurser.
Hvis jeg skulle på et kursus i vba ville jeg helt sikkert gøre det, da han er yderst kompetent indenfor dette område.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. april 2005 - 09:19 #8
Et svar