Avatar billede anderx Nybegynder
05. maj 2005 - 22:47 Der er 5 kommentarer

sata raid med split

hey det er faktisk bare et spørgsmål!!! :)
hvis det er jeg har vil køre raid på de 2 X 200 GB harddiske jeg har liggende ...
kan jeg så efter jeg har instalelret raid osv... dele den ene harddisk uden at det skader effekten på raid?
Avatar billede screem_brille Novice
05. maj 2005 - 23:00 #1
det er ikke muligt, da når du har oprettet et RAID array, vil de indvolverede diske ses som en disk af OSét og derfor kan du ikke dele kun en disk, men selvfølgelig kan du oprette en mappe og dele den.
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 19:34 #2
lukketid eller feedback... ?
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 07:29 #3
Noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:39 #4
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
29. juli 2005 - 01:12 #5
kan man forvente noget feedback eller ?