Avatar billede splynk Nybegynder
06. maj 2005 - 22:45 Der er 3 kommentarer

ad-hoc mode

har 2 stk bafo bf-7210 usb wlan adaptere,
de skal køre ad-hoc mode.
problemet er at den ene sidder på et w98 system, den anden på et xp system,
på w98 er der med driveren en utility til opsætning (bla. ad-hoc) i driveren til xp er denne utilty ikke tilstede, og derfor kan jeg ikke sætte adapteren i ad-hoc mode.

hvad gør jeg ?

findes der en software utility der kan konfigurere kortet,,(windows kan ikke under konfiguration af adapteren)
Avatar billede kenp Novice
06. maj 2005 - 23:22 #1
Du kan da godt indstallere utiliti alligevel, så skulle du få det frem. eller kan du måske finde det under egenskaberne for dit netkort.
Avatar billede splynk Nybegynder
07. maj 2005 - 00:47 #2
nopes det medfølgende utility vil ikke installere under xp, kun 98... og under egenskaber for kortet er ikke muligheden for at vælge ad-hoc..
Avatar billede fri-hash Nybegynder
09. maj 2005 - 08:30 #3
har du fortalt winXP at du ikke vil bruge XP til at konfigurere den trådløse forbindelse?
Under kontrolpanel, netværksforbindelser, egenskaber for den trådløse LAN, er der med flueben markeret om XP skal bruges til at konfigurere trådløse forbindelser - dette flueben skal fjernes for at få mulighederne frem i netkortets konfigurationsværktøj