Avatar billede aeblenet Nybegynder
19. maj 2005 - 06:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OS9, Outlook Express crasher (fuld mailbox)

Hvordan er det lige det er jeg fixer den dumme fætter.

Min venindes Outlook Express crasher fordi mailboxen fylder 2.01GB

OS9

Hjælp!
Avatar billede Spotgun Seniormester
19. maj 2005 - 08:39 #1
Hold ALT nede mens du starter Outlook Express op, så spørger den om du vil komprimere databasen. Sig ja til det, og lad den arbejde færdig. Outlook starter herefter op igen, og ryd nu op i gamle mails - slet så meget som muligt - og kør samme handling igen.

Sørg desuden for at slette de gamle postfiler når du er færdig med det hele!
Avatar billede aeblenet Nybegynder
20. maj 2005 - 09:16 #2
det var den jeg manglede . . .

Det fungerer dog ikke!
Avatar billede Spotgun Seniormester
20. maj 2005 - 09:41 #3
Øv... Jeg ved ikke om der findes nogle reperations-værktøjer til OE mailboxes på OS9... Det ovenstående trick plejer ellers at virke, men det har åbenbart været for sent i dette tilfælde.