Avatar billede x-masman Nybegynder
19. maj 2005 - 15:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor er min JAVAHOME sat?

Hej hoveder,

Jeg har kigget en del rundt og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor JAVAHOME stien er sat. Jeg har kigget i /usr/profile og der er ikke noget.

Jeg skal have ændret stien.

Håber at i kan hjælpe mig.
Avatar billede medions Nybegynder
19. maj 2005 - 15:31 #1
Prøv og kig i /root i de filer der ligger der...
men hvis du vil af med den kan du jo bare sige "unsetenv JAVAHOME" eller "unset JAVAHOME"

- det skal lige siges at jeg mener nok det hedder JAVA_HOME og ikke JAVAHOME!

//>Rune
Avatar billede x-masman Nybegynder
19. maj 2005 - 15:35 #2
Der ligge ikke noget i /root. I øvrigt når jeg skriver setenv kender den ikke kommandoen?!??:

[root@localhost root]# setenv
bash: setenv: command not found
Avatar billede x-masman Nybegynder
22. maj 2005 - 14:01 #3
Hmmm... Javahome var overhovedet ikke sat. java lå som symlink i /usr/bin. jeg ændrede bare symlinket til den nye destination.