Avatar billede x-masman Nybegynder
22. maj 2005 - 14:06 Der er 1 løsning

VoIP i Java og API

Hej hoveder,

Jeg sidder og laver en VoIP applikation. Jeg laver selv al signaleringen (call, hangup mv.). Til selve streamingen skal jeg bare bruge en API. Er der nogen der har nogle erfaringer med det?.

Jeg har kigget på JMF, der ihvertfald har noget RTP. Men det ser ikke udtil at det er helt tilstrækkelig.

Endvidere har jeg kigget på JTAPI, men det virker for omfattende. Det har sin egen signalering osv., hvilket jeg ikke skal bruge.

Har i nogen erfaringer?
Avatar billede x-masman Nybegynder
31. maj 2005 - 01:06 #1