Avatar billede chrede Nybegynder
23. maj 2005 - 09:52 Der er 1 løsning

dual skærm, kun video på ene

Er der nogen der har løsning på hvorfor jeg på en bærbare PC kun for vist video på den eksterne skærm når jeg kører klon?

Alt andet vises fint på begge skærme, det er kun når jeg afspiller video at selve videoen ikke bliver vist på den primære skærm.

Kortet er et ATI mobility Radeon 9600 series og maskinen kører mediaplayer 10
Avatar billede chrede Nybegynder
07. august 2005 - 18:39 #1
.