Avatar billede snigermunken Nybegynder
24. maj 2005 - 22:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til åbning af porte

Jeg skal havde åbnet følgene porte i min 3com officeconnect route: UDP port 5060 og 5061, samt port 5004 (I følge telefin.dk)

Det plejer i og for sig ikke at være et problem, men da min router også vil vide en trigger port, er jeg på ret bar bund må jeg indrømme, og telefin support sige jeg skal kontakte router producenten.

Jeg håbe i kan hjælpe og fortælle mig hvordan denne boks skal udfyldes: http://www.snigermunken.dk/ta/router.jpg

På forhånden tak.
Avatar billede levich Nybegynder
24. maj 2005 - 23:41 #1
Din router hedder mere end blot "3com officeconnect". Der er et modelnummer også. Hvad er det?
Avatar billede snigermunken Nybegynder
25. maj 2005 - 06:21 #2
3com nummeret er 3CRWE554G72, og det fulde navn er OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway.
Avatar billede levich Nybegynder
25. maj 2005 - 12:08 #3
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/3com/3crwe554G72/Terminal_Services.htm
I "step 6" skal du vælge:
Local Service = custom
Custom Service Name = telefin
Specify Custom Service Port2 = 5060,5061,5004

Det skræmbillede, som du linker til, er et andet sted i menuerne for routeren (håber jeg).
Avatar billede snigermunken Nybegynder
26. maj 2005 - 15:15 #4
Jeg lukker spørgsmålet og tager mine point igen, den guide du kom med passer ikke til min router.

Det viser sig så at jeg slet ikke behøvede at åbne de porte i routeren for at få det til at virke.

Er du utilfreds, så sig til.
Avatar billede levich Nybegynder
26. maj 2005 - 15:18 #5
Jeg har ikke skrevet vejledningerne på hjemmesiden. Du ved nok bedst.