Avatar billede tingna Nybegynder
26. maj 2005 - 22:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan man genfinde slettet mail i hotmail??

Når man har sagt delete i hotmail, sendes mailen jo til deletes items-folderen, men når den tømmes, som den bliver det dagligt i min account, er der så nogen mulighed for at genfinde mailen?
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2005 - 22:19 #1
Ikke gennem hotmail men du kan prøve at kontakte den der har sendt mailen og høre om vedkommende har en kopi.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2005 - 22:20 #2
Jeg tror desværre din mail er tabt, der ville ikke være nogen mening i at de gemte slettede mails
Avatar billede busschou Praktikant
26. maj 2005 - 22:22 #3
når først den er slettet fra din "deleted items" papirkurv tingest...så er de tabt
desværre :o(
Avatar billede tingna Nybegynder
26. maj 2005 - 22:22 #4
næh jeg tænkte det nok, det var bare hvis det nu lige var at der var en snedig løsning
Avatar billede busschou Praktikant
26. maj 2005 - 22:23 #5
godt så
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2005 - 22:26 #6
Ja det var da meget rimeligt *g*
Avatar billede busschou Praktikant
26. maj 2005 - 22:28 #7
tja who cares