Avatar billede thomas_vestager Nybegynder
03. juni 2005 - 23:59 Der er 2 kommentarer

Grafiker søges (erfaring i flash og photoshop)

Vi er en gruppe mennesker som søger en god grafiker..

personen skal have erfaring med flash og photoshop. Opgaven drejer sig om et flash banner og noget photoshop grafik ved nogle rammer i html koden (firkantede bokse).

I vil blive nærmere instrueret når vi hører fra dig. Lønen vil blive aftalt ved nærmere kontakt..!

med mange venlige hilsener Thomas Vestager og Camilla Friisberg

i bedes rette skriftligt kontakt til Camilla.Friisberg@hotmail.com eller på msn: Camilla.Friisberg@hotmail.com

mange tak for din opmærksomhed!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
05. juni 2005 - 14:32 #1
Hej jeg magter både photoshop og tillægsprogrammet til animationer.

Dvs, bannere mv er intet problem og animeret grafik.
Skriv til Rasmusvj@hotmail.com hvis det er nok.
Avatar billede coolstar Nybegynder
09. juni 2005 - 13:13 #2
Hvis I stadigvæk ikke har fundet den rette, kan I sende en mail på Thomas[NOspam]@codevision.dk og i fjerner self. [NOspam] ;-)

Så finder vi ud af det!

Ohh its a star, NO its coolstar

// Thomas... aka Coolstar