Avatar billede regstar Nybegynder
05. juni 2005 - 11:00 Der er 3 kommentarer

Afstemning baglæns

Hej,

Jeg ska lige vide om der findes et afstemningssystem, der kan vise resultatet baglæns. Forstået på den måde at man eksempelvis har et par billeder som kan få en stemme (god | middel | dårlig) hver og at resultatet vises med den dårligst bedømte først også ender man med det bedste billede til sidste. Det afhænger selvfølgelig af om resultatet er tidsbestemt.

mvh
/Regstar
Avatar billede nielle Nybegynder
05. juni 2005 - 11:12 #1
Jeg vil vove at påstå at ethvert afstemningssystem, som du kan få fat på, meget nemt efterfølgende kan modificeres til det du efterspørger. Jeg kender dog ikke nogle konkrete afstemningssystemer.
Avatar billede regstar Nybegynder
05. juni 2005 - 11:29 #2
ngt lign et hot-or-not system. Men bare så resultatet kommer baglæns.

Ellers kunne jeg sagtens leve med et hot-or-not system. Ngn der kender det?
Avatar billede nielle Nybegynder
27. november 2007 - 22:39 #3
Fandt du nogensinde en løsning på denne her?