Avatar billede thomas_vestager Nybegynder
07. juni 2005 - 12:50 Der er 2 kommentarer

Opsætning af mambo eller lignende (job med betaling)

jeg søger en person som har kendskab til systemet mambo eller noget ligende? og kan sætte det op!

personen skal have viden om php da jeg vil have en lang "register form" altså med

-full name
-adresse
-tlf
-postnummer
-by
-blabla du ved
og alt det som hører med..

og jeg skal kunne se alt det brugerne har opgivet i register formen har skrevet ude i et evt admin system eller lignende!

hvis interresse er der tilføj camilla.friisberg@hotmail.com til din msn! betaling aftales

mange tak!
Avatar billede smooth Nybegynder
08. juni 2005 - 15:26 #1
Vil du bruge mambo til at sæyye form op eller hvad ?

Jeg er ikke helt med.
Avatar billede thomas_vestager Nybegynder
08. juni 2005 - 15:29 #2
Vil du bruge mambo til at sæyye form op eller hvad ?

ja det vil jeg..!