Avatar billede curtsen Nybegynder
07. juni 2005 - 16:25 Der er 1 kommentar

Citrix 4.0 web access

Jeg har sat sådan en fætter op og alt spiller som det skal, men jeg kan ikke få lov til at logge på den via web hvis ikke jeg kommer fra samme subnet.

Jeg har prøvet at sætte den ud i dmz for at være sikker på at det ikke var et port problem.

jeg får lov til at logge indmen hvis jeg vil starte et program får jeg følgende fejl.

there is no route to the specified subnet adress..

jeg har været citrix.com igennem, men der er ikke meget hjælp at hente der..
Avatar billede mangor Nybegynder
17. august 2005 - 09:37 #1
Det er måske fordi du ikke kan lave et dns opslag til den. Hvis du skal bruge web skal andre netværk jo kende den.