Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2005 - 12:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

brand hos minister

er vi ikke kommet for langtud, når folk begynder at brænde biler af hos ministre for at gøre opmærsom på sig selv..'

pt har det været forbeholdt udelandet, og det er med skam at keg ser det nu er kommet til dk.

nogle vil nok sige rolig nu det er kun sket en gang, men jeg er overbevist om at vi kommer til at se meget mere til det i fremtiden med mindre vi handler omgående.

jeg er ikke special racist mener hvis det viser sig at være udelændninge der står og bag så skal de hjemsendes omgående.

bemærk jeg siger hvis

hvis det er danskere skal de idømmes hårde fængselsstaffe, det er den eneste mulighed vi har som vores love er skruet sammen idag..

lad os stå sammen mod den slags mennesker de skal ikke til at styre vores samfund.

hvis man er uenig med vores politikere og det har man da lov til at være så brug demokratiet til at ændre det ved at argumentere på et sagligt niveau, det er den eneste måde jeg vil kunne reskpektere
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2005 - 12:46 #1
sorry tastefejl skriver med en armgrundet et brækket kraveben
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. juni 2005 - 13:09 #2
Nu er der mange udlændinge hvis hjem er danmark... vi benytter os af udvisning og der er tilfælde hvor det er retfærdigt... men jeg tror ikke en afbrænding af en bil er grund nok... selv om det er rettet direkte mod hende og regeringens politik så er det svært at bevise.. der var en periode op til jul hvor der var en der rendte rundt i esbjerg og omegn og brændte biler af. Men ja det er sørgeligt hvis det er nogen som ikke har forstået demokratiet og hvis der ikke allerede er hårdere straffe for trusler o.lign mod folk i regeringen så bør der måske kiggges på det.
Avatar billede trim Praktikant
08. juni 2005 - 14:27 #3
Vi danskere sover i timen. Vi finder os i for meget, sætter os ikke i respekt for nogle da vi er bange for at træde nogle over tæerne, men sådna har det været alt for mange år, desværre.
Avatar billede larsendrengen Nybegynder
08. juni 2005 - 15:07 #4
Hørt
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. juni 2005 - 15:27 #5
Rigtigt Trim ...godt sagt!
Avatar billede simonvalter Praktikant
08. juni 2005 - 17:06 #6
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=367300/ så ja de står til hårdere straf...
Avatar billede dunderfjert Nybegynder
08. juni 2005 - 20:05 #7
Enig .. danskere blander sig nødigt specielt ikke hvis det kan give problemer. Men tænde stearinlys sørge i fællesskab. Det er vi rigtig gode til.

Det er egentlig ligegyldigt hvem det går ud over enhedslisten eller DF man kan og skal ikke acceptere angreb på lovligt demokratisk valgte parlamentarikere.
Avatar billede coldplay Nybegynder
09. juni 2005 - 13:14 #8
Facisternes overgreb på Rikke Hvilshøj og hendes familie kan naturligvis ikke tolereres. Alle danskere med et demokratisk sindelag må i sagens natur tage afstand fra disse vandaler.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2005 - 17:13 #9
er meget enig i jeres udsagn, som sagt har man sib fulde ret til at være uenig i regeringens poliuik på dens områder, og man er i sin fulde ret til at gøre opmærksom på ens synspunkt så længe det sker på en lovlig og fornuftig måde, når man begynder at brænde biler at der står ved huse, så det kunne have endt meget værer ja så er man sku trådt over min grænse forlængst
Avatar billede trimare46 Nybegynder
09. juni 2005 - 22:25 #10
uanset om det er danskere eller udlændinge der har gjort det, skal der straffes hårdt.
Og hvis det er udlændinge, skal de bare ud.
Prøv at forestille jer hvad der ville ske, hvis en dansker tog til kamelklapperland og skabte sig som de gør når de kommer herop.
Det ville koste knoppen på stedet, så ingen nåde. Ud med dem.
Avatar billede coldplay Nybegynder
09. juni 2005 - 23:42 #11
Enig, gruf, enig...

Jeg tror ikke, det var de venstreorienterede fascisters mening at dræbe Hvilshøj og familie. Havde det været det, så havde de sikkert undladt brandstiftelsen.
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2005 - 21:27 #12
slukker og lukker