Avatar billede leshrac Nybegynder
14. juni 2005 - 22:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hente film ned fra en side ?

Dav...

jeg har et eksamens projekt hvor jeg skal bruge en af reklamefilmene fra thansen.dk's hjemmeside... er der en eller anden smart måde jeg kan hente dem ned på ?

Mvh Lajer
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. juni 2005 - 22:25 #1
Kan du finde vej til dine midlertidige internetfiler? Der kan du trække dem ud
Avatar billede leshrac Nybegynder
14. juni 2005 - 22:46 #2
ehh... der er jeg sq på udebane :P hvordan gør jeg det :P
Avatar billede ksoren Nybegynder
14. juni 2005 - 22:49 #3
Jeg formoder du benytter internet explorer?

Internetindstillinger > midlertidige filer > indstillinger > vis filer

..åbner mappen med filer. Efter du har set et klip på hjemmesiden, så ligger filen her
Avatar billede leshrac Nybegynder
14. juni 2005 - 22:55 #4
hehe.. flovt :P hvor faen finder jeg internetindstillinger`? er helt på bar bund :P
Avatar billede leshrac Nybegynder
14. juni 2005 - 22:56 #5
glem det :D har fundet :P
Avatar billede leshrac Nybegynder
14. juni 2005 - 22:58 #6
argh... hvis du vil være flink og skære det 100% ud i pap så selv jeg fatter det så kunne det være top nice :P
Avatar billede ripoff Nybegynder
14. juni 2005 - 23:36 #7
se filmen på hjemmesiden, bagefter finder du her C:\Documents and Settings\dit navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files, når du så er i temporary internet files mappen så klikker du fanebladet "størelse" således at de største filer kommer i første række- du skulle nu kunne se filen du er ude efter- højreklik filen og kopier- på skrivebordet eller hvor du ønsker højreklikker du igen og trykker "sæt ind". Du kan nu afspille filen
Avatar billede ripoff Nybegynder
14. juni 2005 - 23:40 #8
foresten hvis du ikke kan finde lokale instillinger skal du trykke funktioner-mappeindstillinger-vis-skjulte filer og mapper-klikke vis skjulte filer og mapper. Du kan nu finde den rigtige mappe.