Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 15:58 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ikon guru søges!

Jeg søger én ikon guru til at lave en slags tutorial, evt en form for undervisning i at lave ikoner. Jeg er selv grafiker og illustrator, men jeg er jo vand til "jo større, jo bedre" princippet ;o) Jeg søger fif og vejledning til at lave ikoner til hjemmesidedesign.
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 16:00 #1
øhh, der skulle ikke have stået" én ikon guru..." der skulle bare ha' stået "en ikon guru", da der selvføljelig meget gerne må være mere end én, heh
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 16:03 #2
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 16:04 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 16:07 #5
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 18:00 #7
Ganske udmærket, tusind tak :o)
Jeg søger måske en lidt mere dybtegående tutorial, nogle af disse kendte jeg i forvejen og pricipperne var også velkendte. Jeg tror jeg søger en lidt mere avanceret og professionel vejledning :o)
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 18:10 #8
on second thoughts, jeg er måske en anelse for krævende og ambitiøs, sry. to af tutorialsne kunne jeg hente lidt brugbar viden i, så hvis du smider et svar, er pointene dine :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 18:26 #9
Okay :o)
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 18:40 #10
*lol* jamen, det var jo stadig kun en kommentar, hit med et svar så du kan få dine point ;o)
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 18:47 #11
Arghhh...
Avatar billede tkreutzfeld Praktikant
24. juni 2005 - 18:59 #12
værs'go :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
24. juni 2005 - 19:00 #13
Tak :o)
Avatar billede skovge Novice
29. juni 2005 - 11:34 #14
Her kan du finde en rigtig god tutorial om logos og meget, meget andet: www.cartoonsmart.com