Avatar billede voirsous Nybegynder
01. juli 2005 - 11:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Driver til medion maskine

Hej,

jeg kan hverken finde ud af hvilket gfx kort der er i, eller hvor jeg finder driverne til det henne.

Det er en Medion PT5. Kan i hjælpe?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. juli 2005 - 11:07 #1
her->>http://www1.medion.com/dk/
men du skal lige plokke serie nr. ind..O)
Avatar billede donby Nybegynder
01. juli 2005 - 11:09 #2
hvis det er en af de nye stationær er det sikkert gforce 6610xl kort der sidder i
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_77.72.html her er der gforce drivere. Ved du hvad computeren hedder??? eks md 8088xl eller sådan noget. burde stå bag på comp
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juli 2005 - 11:10 #3
Du kan downloade programmet Everes herfra: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en
Programmet kan fortælle dig hvad din hardware hedder og i nogle tilfælde også hvor du kan finde drivere.

Du må også lige forklare nærmere hvilke drivere du søger specifikt. Om det er til grafikkort eller lydkort osv.
Avatar billede boxer Nybegynder
01. juli 2005 - 12:22 #5
Hold da op Voirsous! Du skal vist i gang med at lukke dine gamle spørgsmål.
Avatar billede voirsous Nybegynder
04. juli 2005 - 13:31 #6
hehe, problemmet var at jeg ikke var opmærksom på at det var 2 gfx/skærm korti (onboard).

Men  smider i et svar?
Avatar billede boxer Nybegynder
04. juli 2005 - 15:23 #7
Det gør vi gerne :o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
04. juli 2005 - 15:30 #8
.O)
??