Avatar billede doit Nybegynder
03. juli 2005 - 20:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan køre uden wepkryptering men det går galt når vi krypterer

Vi er ved at sætte et stort trådløst netværk op men er rendt ind i et pokkers problem:

Det kører fint uden kryptering men lige så snart vi krypterer (både 56 + 128 + 256)(og vi er på accesssiden så vi ikke kan køre wpa) så kan vi ikke hente noget som helst og vi fatter simpelthen ikke hvad det skyldes, to mand har arbejdet på det de sidste 8 timer - any ideas?

Mvh. Doit
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
03. juli 2005 - 21:53 #1
Hvad for noget hardware bruger I?
Den er ikke sat til at modtage koden som ASCII-tegn (findes på nogle få routere) i den ene ende og som hexadecimale tal i den anden vel?
Avatar billede doit Nybegynder
03. juli 2005 - 22:02 #2
Radionet Hardware........
og nej ...;-)
Avatar billede manhatten Nybegynder
07. juli 2005 - 19:47 #3
Hmm, "sjovt nok" så sidder jeg og roder med samme problem. Jeg har bare to pc'ere lige ved siden af hinanden hvor den ene kører perfekt og den anden ikke virker :-0

Det fungere perfekt så snart der ingen kryptering er på og jeg er også sikker på at pass er det samme i begge ender.

Så hvis der er nogen der kan løse dette problem og som samtidig virker på mit så sender jeg også gerne en pointstak afsted.
Avatar billede manhatten Nybegynder
07. juli 2005 - 20:53 #4
Har flyttet mit netkort til et andet pci slot og samtidig fjernet cool and quiet funktionen i bios og det ser ud til at have hjulpet. Hvilken del af det må jeg undersøge nærmere.

Måske det var værd at overveje at prøve det samme.
Avatar billede doit Nybegynder
08. juli 2005 - 06:51 #5
Her taler jeg om en Networkcontroller til 100.000 brugere, bunker af Accesspoints og flere k trådløse klienter så det er ikke en relevant mulighed manhattan :-)
Avatar billede doit Nybegynder
20. januar 2007 - 18:56 #6
lukker spørgsmål