Avatar billede voirsous Nybegynder
04. juli 2005 - 13:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Udendrøs højtaler system

Hej,

jeg ønsker at sætte højtalere op i min have. Hvordan kan det løses,og hvad skal jeg bruge af meterialer?

Vh. Casper
Avatar billede screem_brille Novice
04. juli 2005 - 13:45 #1
Der findes færdige højttalere som er konstueret til præcis dette formål (tror de fleste fabrikanter har en serie til dette brug)
Avatar billede voirsous Nybegynder
04. juli 2005 - 14:41 #2
Okay, jeg har søgt efter udendørs højtalere og båd højtalere men har ikke kunne finde nogle nethops. Er der et fag udtryk for det?
Avatar billede thov Forsker
04. juli 2005 - 16:33 #3
Søg på 'outdoor loudspeakers'. RS-components har f.eks. noget her: http://www.rscomponents.dk/electroniske-komponenter-dk/index843.html
Avatar billede voirsous Nybegynder
02. august 2005 - 12:01 #4
Takker :). Lukker, der er intet svar og jeg har fået at vide jeg skal lukke mine spm. Jeg smider derfor selv et svar. Hvis i vil have point så skriv :)
Avatar billede screem_brille Novice
02. august 2005 - 12:14 #5
er nok bedre du skriver hvis du synes der er nogle der burde have point ;)
Avatar billede voirsous Nybegynder
03. august 2005 - 14:15 #6
Begge svar var udemærket bud, derfor vil en ligelig deling være ok. :) øjeblik
Avatar billede thov Forsker
03. august 2005 - 15:35 #7
Jeg er ikke den store pointsamler, så for min skyld kan du godt beholde dem selv, eller giv til screem brille, han er et aktiv for denne site...
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 15:39 #8
thov takker for de pæne ord ;)