Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2005 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler 3dsmax.mat

Hey.

Jeg mangler 3dsmax.mat materialet til at gennemføre tutorialen i 3DSMax7. Hvor finder jeg den? Har ledt Google og Discreet, men kan ikke finde den nogen steder.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2005 - 22:36 #1
Løste problemet.
Avatar billede Noone Nybegynder
08. juli 2005 - 22:54 #2
Så giver man vel også lige løsningen, hvis andre skulle støde på samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2005 - 22:55 #3
Fik "desværre" bare filen af en ven som havde nogen tutorials på cd'er med de filer.
Avatar billede Noone Nybegynder
15. juli 2005 - 13:14 #4
Tja, jeg ville tro, at de fandtes på din CD, når du køber programmet. Men jeg er måske galt på den?
Avatar billede osborne Nybegynder
06. august 2005 - 19:47 #5
hm .. jeg kan heller ikke lige finde den fil på de 3 CDer der fulgte med min Max 7. Hvilken tut er det du snakker om, og er du sikker på at filen hed 3dsmax.mat ?