Avatar billede reb Nybegynder
11. juli 2005 - 22:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

forkert farver og grynet billede på mediafiles

Hej alle.

Har geninstalleret min maskine, og nu bliver billedet i både Windows mediaplayer, Winamp og Realplayer meget pixeleret og "grynet", samt vist i forkerte farver, uanset filtypen, som jeg forsøger at afvikle. Er der nogen der har et bud på en god kur for dette ?

mvh
Rene´
Avatar billede reb Nybegynder
11. juli 2005 - 22:50 #1
Har også fejlen, når jeg afspiller DVD-film fra DVD-drevet i WinDVD.
Billedet virker nærmest i "negativ", uden rigtigt at være det.

mvh
Rene´
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
12. juli 2005 - 01:43 #2
Har du prøvet at af- og geninstallere driverne til dit grafikkort?
Avatar billede reb Nybegynder
12. juli 2005 - 09:49 #3
Så har jeg løst mit problem.
Tror at det var den nye driver fra NVIDIA, som ikke er så smart. Hvis jeg i stedet bruget en lidt ældre version, så forsvandt problemet.

Smid lige et svar, om ikke andet.

mvh
Rene´
Avatar billede zenmilitia Nybegynder
12. juli 2005 - 12:04 #4
Jeg opdaterede mine Nvidia-drivere og fik samme problem. Det er da frygtelig pænt af dem, at de releaser sådan noget lort...
Avatar billede reb Nybegynder
12. juli 2005 - 15:19 #5
"Glæder" mig, at jeg ikke er den eneste som har problemet med den nye driver. Så er det ikke en gemt fejl andetsteds. Tak for dialogen