Avatar billede l4sse Nybegynder
12. juli 2005 - 16:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

trådlørouter-laptop-sikkerhed

Hvordan (låser) jeg min trådløse router så det kun er mig der kan komme på ??

På min liste over tilgængelige netværk er der 5 hvoraf 2 af dem har (lås)(WPA)på, det kunne jeg osse tænke mig ;o)
Jeg har TDC kabelspeed
Routeren er en TOPCOM
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
12. juli 2005 - 18:08 #1
Er det en topcom wbr654?
Avatar billede l4sse Nybegynder
20. juli 2005 - 13:08 #2
lige præcis
Avatar billede l4sse Nybegynder
20. juli 2005 - 13:31 #3
Gjorde som en god bruger ville gøre inden han spurgte! .. søgte i tidligere spørgsmål og svar, og nu virker alt ;o)

Undskyld ulejligheden  ....