Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 14:52 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

fra video til mpeg

Hvor kan man finde et program så det kan lade sig gøre at indspille hjemmevideoer fra en vhs maskine ind i computeren? Jeg har et Riva TNT med video in
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 14:55 #1
- Microsoft Movie Maker. (Følger med Windows Millenium)
- Adobe Premiere
- TV Series
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 14:58 #2
Er det de eneste? eller er det de eneste du kender?

der må da findes nogen programmer, der holder sig under 5 mb.
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 15:01 #3
Tak fordi du blot afviser mit svar, uden at vente til jeg har at sige til din kommentar, kong gulerod!
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 15:02 #4
rettelse:...  Tak fordi du blot afviser mit svar, uden at vente til at høre hvad jeg har at sige til din kommentar, kong gulerod!
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 15:03 #5
Jo jeg kender flere, men disse tre er de mest relevante, og jeg går ikke ud fra at der findes nogle under 5 mb.

/vh
Simon
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 15:05 #6
sorry nomiz, men dit svar var jo bare en liste over prgrammer man kunne bruge. ikke noget med hvor de kan hentes eller om de virker med rive tnt
Avatar billede hvid Nybegynder
09. april 2001 - 15:09 #7
5mb - tror det er utopi hvis du vil have et minimum af muligheder for at redigere, og det har de fleste af den slags programmer, hvis digitaliseringen samtidigt med skal være god...

Men studio 400 og des lige er gode til hjemmebrug (kræver hardware plug-in via usb port dog) gode...

men der taler vi ca 200-300 mb minimum.
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 15:11 #8
Det jeg leder efter er et lille og simpelt program der bare skal kunne indspille videoen, og intet andet, jeg har andre progz til at encode om divx osv.
Avatar billede hvid Nybegynder
09. april 2001 - 15:11 #9
dette er dog redigeringsværktøjer, rippere gider jeg ikke henvise til.

men her er en URL http:\\\\www.pinnaclesys.com flere alternativer på nettet.
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 15:13 #10
- Microsoft Movie Maker (Følger som sagt med Win ME. og kan købes på www.microsoft.dk)
- Adobe Premiere (kan købes/downloades på www.adobe.com)
- TV Series skulle gerne følge med de fleste TVkort.

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. april 2001 - 15:13 #11
hvid:> Husk at slash i http skal være RIGTIGE slasher, og ikke backslash. ;o)
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 15:14 #12
Hvem taler om at rippe? Jeg skal sgu´ bare indspille nogle private videoer.
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
09. april 2001 - 15:15 #13
kay... jeg prøver....
Avatar billede hr._larsen Nybegynder
09. april 2001 - 23:28 #14
Prøv denne her. Den er meget nyttig: http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html, jeg bruger den også selv en gang i meller, men mest bare til at lave divx film med.