Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:03 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

ingen bagrund og ved siden af menu

hej...

Er der nogle der kan fortælle mig hvorfor bagrunden ikke bliver vist på hjemmesiden: http://takecare.1go.dk/
og hvordan jeg får lavet sådan at jeg kan skrive ved siden af menuen på: http://takecare.1go.dk/TAKE%20CARE-gratis.htm

Hilsen Simon.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:09 #1
1. den røde baggrund bliver da vist.

2. brug tabeller til at dele op med så kan den ene tabel indeholde links og den anden kan du skrive i.

mvh
mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:10 #2
tak for dit svar den bagrund du ser står der take care på den...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:11 #3
ja den er rød og der står "take care"  hvis du vil have en screendump" af din side i min opløsning "1280 x 1024" så sig til!

mvh
mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:12 #4
hej mads ok jeg kan af en eller anden grund ikke se bagrunden og hvad er det der "screendump"
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:13 #5
"screendump"  = jeg tager et billede af hvordan din side ser ud på min skærm!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:14 #6
Det er fordi du anvende Mozilla Firefox at du ikke kan se baggrunden ...ikke?

mvh
mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:15 #7
ok... nej tak jeg tror den er rigtig... jeg må prøve og se om jeg kan finde ud af det med tabellerne...
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:17 #8
kan du også se den der sort-hvid bjælke i toppen af siden
Avatar billede webt Nybegynder
19. juli 2005 - 16:17 #9
Jeg ser ingen baggrund, ganske rigtigt fordi jeg bruger Firefox (samme i opera) mon ikke det problem kan spores tilbage til at du har brugt BMP som filformat til baggrunden, lav den i jpg, png eller gif så har alle browsere en mulighed for at se den, derudover kan det også evt tænkes at mellemrum i filnavnet kan gøre en forskel, aldrig en god ide at bruge mellemrum, andre specieltegn samt æøå

Bare en kommentar

Mvh
Martin
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:18 #10
øhh ok ! man kan nemlig ikke se din baggrund hvis man anvender Firefox Browseren...vil du ikke have løst dette??

mvh
mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:19 #11
jo... det var fordi det var firefox... mærkeligt?
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:21 #12
tak for jeres svar... hvordan gir jeg jer de point i skal have... eller i er måske lige glade med det:)
Avatar billede webt Nybegynder
19. juli 2005 - 16:22 #13
Point tilfalder foxmulder, ingen point til mig her tak, det var som sagt bare en opklarende kommentar

I må ha en god dag

Mvh
Martin
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:23 #14
tak...hvad med dig mads skal du have point...
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:25 #15
jeg vil gerne have præcis 1 point tak!

;-)

Mvh
Mads

PS! dit problem ligger i at der er en fejl i dit CSS tror jeg!!

mvh
Mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:26 #16
hvordan gir jeg det....:)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:28 #17
lig et svar selv og klik på mig og dig samtidig og så skal point fordeling være 1 point til mig og 8 point til dig....hvis det er bøvlet så tager du bare selv point!

ha det godt

mvh
mads
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:36 #18
lige et sidste spørsmål hvordan lukker jeg tråden...
Avatar billede simoncarlsen Nybegynder
19. juli 2005 - 16:37 #19
??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:38 #20
klik på mit og dit navn og så knappen "acceptér" og så er tråden lukket.

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
19. juli 2005 - 16:38 #21
ok du fandt ud af det.

mvh
Mads