Avatar billede badassguy Nybegynder
20. juli 2005 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med .mpq filer i WoW!

Godaften

Jeg har købt world of warcraft for en månedes tid siden i bog og ide
Da jeg skulle til at installere det kommer den heletiden med en fejl og det er konstant nogle af de .mpq filer
Jeg har prøvet det på andre computere der virker det helt fint
Hvad er der galt?

på forhånd tak
Avatar billede mobius6 Juniormester
20. juli 2005 - 08:19 #1
hvilken fejl får du (hvad står der?)
mpq filerne er en væsentlig del af programmet
(skins, mv)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
20. juli 2005 - 09:06 #2
http://forums.worldofwar.net/archive/index.php/t-296696.html

her er en tråd der burde kunne få dig videre...
Avatar billede mobius6 Juniormester
05. august 2005 - 01:21 #3
whats new ?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
05. august 2005 - 08:10 #4
Købt ny pc? Spiller du tetris i stedet? Eller fik du gang i rollespillet?
Avatar billede badassguy Nybegynder
23. oktober 2005 - 19:59 #5
.
Avatar billede manzae Nybegynder
13. november 2005 - 11:34 #6
Jeg har købt WoW og hver gang jeg skal installere det kommer der en Error Med MPQ fejl den kunne ikke loade Terrain med kalimdor

Hva ska jeg gøre??

På forhånd tak!