Avatar billede twtp Nybegynder
20. juli 2005 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Mangler driver til Bluetooth dongle

Hey er der nogen der kan hjælpe mig... Jeg har en Bluetooth dongle og ingen driver win. Xp. kan ikke finde driveren og jeg har ingen og det eneste jeg ved om det er at der står USB-BT-2 og så s/n 007024 håber der er nogen der kan hjælpe jeg giver 200 point til den der giver den perfekte løsning
Avatar billede hub Nybegynder
20. juli 2005 - 18:52 #1
Avatar billede hub Nybegynder
20. juli 2005 - 19:02 #2
Avatar billede twtp Nybegynder
21. juli 2005 - 00:19 #3
Der er ingen af disse der du har prøvet dem... Når jeg sætter den i usb stikket skriver den at usb enheden ikke er genkendt...
Avatar billede andreas_froland Nybegynder
21. juli 2005 - 10:32 #4
Jeg skal lige forstå det helt korrekt.
Mangler du Hardware driver således at du kan installerer Microsoft Bluetooth Manager (XP-SP2), eller mangler du alle Bluetooth "drivere" med andre en en komplet Bluetooth Manager ?

/Andreas
Avatar billede twtp Nybegynder
21. juli 2005 - 18:43 #5
Jeg har en manager det er selve driveren til donglen.... Nogen gange når man sætter den i skriver den bare at bluetooth enheden ikke kan starte men det er helt sikkert fordi det er den forkerte driver....
Avatar billede twtp Nybegynder
24. marts 2008 - 19:12 #6
..