Avatar billede bragger Juniormester
22. juli 2005 - 12:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette et ukendt domæne som hindrer logon

Efter en sikkerhedsopdatering d. 18 juli og en genstart var min PC død. Den fandt al hardwaren og C: men på sekundet, hvor XP skulle starte, rebootede den igen.
Jeg kørte en "Repair" fra CD'en og i slutningen spurgte den om jeg ville oprette brugere. Jeg oprettede 2, men kunne ikke indsætte password.
Efter genstart indsatte jeg password fra den oprindelige installation, men den ville ikke logge på, pga forkert eller ukendt domæne.
Problemet er nu, at der ikke er det 3. felt i logon boksen, nemlig der hvor jeg kunne skrive domænet. Altså kan jeg ikke rette fejlen. (Og jeg har trykket de ekstra indstillinger frem ;-) )
Kan password, logon, domæne nulstilles i XP?
Eller skal jeg geninstallere hele møget og dermed også alle mine programmer etc.??
Avatar billede bjuhl Nybegynder
23. juli 2005 - 13:03 #1
Du skal bruge et lokal login, og derefter tilmelde den til domænet igen.
Avatar billede bragger Juniormester
23. juli 2005 - 21:34 #2
Måske jeg ikke fik skrevet det tydeligt nok: Jeg kan ikke komme ind.
Hverken direkte/almindeligt eller via Fejsikret tilstand.
Derfor kan jeg heller ikke ændre noget på almindelig vis.
Avatar billede bragger Juniormester
21. august 2010 - 10:44 #3
Hvordan lukker man et spørgsmål?
Jeg geninstallerede hele gøje møget, så det er en gammel sag.
Avatar billede bragger Juniormester
17. august 2011 - 22:09 #4
Point givet