Avatar billede mikaelo Nybegynder
26. juli 2005 - 16:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slideshow & PHP

Jeg skal have lavet en simpel SWF som dynamisk hiver billeder ind vha. PHP. Denne SWF fil skal dynamisk attaches til en bestemt "vare" som i forvejen har et id.

Selve SWF´en skal stå og switche mellem to billeder. (Altså hører der to billeder til hver vare.)

Det er noget med _GET variable /  myLoadVars.mappe="variabel_somehow"; formoder jeg. Nogen der kan hjælpe lidt på vej eller har et link til noget?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juli 2005 - 16:35 #1
<--- sample.php ----> lægges op på serven som selvstændig fil
<?php

include "slideshow.php";
Send_Slideshow_Data ();

?>

<----- -------------------------->

<?php

///inkluderer din slideshow

include "slideshow.php";

//indsætter din slideshow.swf på din side, husk at rette data

echo Insert_Slideshow ( "slideshow.swf", "sample.php" );

?>

Kan du bruge dette script?

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juli 2005 - 16:38 #2
jeg ved så heller ikke helt at det med at swf skal attaches til en bestem id?

men så gavner dette script nok ikke!

mvh
Mads
Avatar billede mikaelo Nybegynder
26. juli 2005 - 18:20 #3
nahh, tror ikke du helt har forstået spørgsmålet. I al fald kun delsvist;)
Hmm, first thing er hvordan jeg forbereder min Flash fil til at hente eksterne billeder ind - og vigtigt også her; hvordan jeg kalder de forskellige id´s. For det andet, skal jeg bruge noget PHP kode (det du er ovre i der).

Og sidst; min animation/tween mellem de to billeder kan jeg også godt bruge lidt hjælp til (altså HVOR er det jeg skal indsætte koden der kalder de eksterne billeder ind, når nu jeg animere på sagerne)
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
26. juli 2005 - 18:42 #4
ok der er en flash side der henter billeder ind. Så har jeg misforstået at PHP blot skulle hente en et flash element (.swf) iind på din side.

Sorry!

mvh
Mads
Avatar billede mikaelo Nybegynder
08. august 2005 - 15:53 #5
lukker