Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
03. august 2005 - 11:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Integrering af hotfixes i XP inst.

Hej alle,

jeg vil lave en bootable XP CD, med samtlige hotfixes siden SP2. Jeg har integreret XP+SP2 folder liggende - nu mangler jeg bare alle de hotfixes der er kommet siden. Jeg har en liste med KB numre fra de hotfixes microsoft update viser, men dem jeg har kigget på kan jeg ikke umiddelbart komme til at downloade. Hvordan får jeg fat på dem?

Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan downloade dem alle? helst i kbxxxxxx.exe form :)

Tak på forhånd!
Avatar billede boxer Nybegynder
03. august 2005 - 11:39 #1
Avatar billede rullemarie Praktikant
03. august 2005 - 11:46 #2
Jeg har et link her, som måske kan hjælpe dig på vej.
http://www.boegebjerg.dk/lars/sp2slipstream.htm

Rullemarie
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
03. august 2005 - 12:01 #3
I har ikke rigtig læst hvad jeg skrev :-) Jeg HAR integreret SP2 med XP...jeg mangler de hotfixes der er kommet efter SP2.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. august 2005 - 12:27 #4
http://eksperten.dk/spm/450568 , første indlæg
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
03. august 2005 - 15:45 #5
I mellemtiden har jeg så fundet nLite, som klarer alt arbejdet for en med at integrere alle hotfixes! Fandt dem jeg skulle bruge hos download.microsoft.com ved at søge på kb-nummeret... 450568 er noget i den stil jeg leder efter - men som sagt fandt jeg løsningen for noget tid siden nu, jer der vil, smid et svar så fordeler jeg point.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. august 2005 - 16:30 #6
Jeg springer over - du fik jo ingen hjælp.
Avatar billede gratis Nybegynder
03. august 2005 - 16:44 #7
ska heller ikke ha point.
Avatar billede rullemarie Praktikant
03. august 2005 - 16:56 #8
Ellers tak

\\Rullemarie
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
14. november 2005 - 10:03 #9
Closing then :) og tak for forsøget da.