Avatar billede artico Novice
10. august 2005 - 08:57 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

style width virker ikke i php

Jeg vil gerne have et link til at virke i hele cellen og ikke kun på selve tekstlinket, men denne style virker dette ikke i en tabel celle i php :
  style=\"width: 100%;\"

Når jeg forsøger i HTML virker linket fint i hele cellen ved:
style="width: 100%;"
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. august 2005 - 09:07 #1
Dit CSS har ikke noget med hverken PHP, ASP eller andre sprog at gøre :)

<td style="width: 80px;"><a href="#" style="display: block; width: 100%;">Link</a></td>
Avatar billede artico Novice
10. august 2005 - 09:16 #2
Ok, men det er fordi det skal virke i php, og det gør det ikke :-(
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. august 2005 - 09:16 #3
Ok, jeg har måske misforstået dig. Hvis du havde forsøgt dig i ASP, havde du måske skrevet noget i denne stil (ved ikke hvordan man gør i PHP):

<%
Response.Write "<td style=""width: 80px;"">....
%>

Hvis det er tilfældet, kan du (bør du) træde ud af din scriptning, og fortsætte med HTML/CSS. Igen et ASP-eksempel:

<% If Session("username") <> "" Then %>

    <td style="width: 80px;"><a href="#" style="display: block; width: 100%;">Link</a></td>

<% Else %>

<td style="width: 80px;"><a href="#" style="display: block; width: 100%;">Link 1</a></td>

<% End If %>
Avatar billede myplacedk Nybegynder
10. august 2005 - 13:32 #4
Brug "Vis kilde" el. lign. i din browser, så kan du se hvad problemet faktisk er, for det er ikke PHP. ;-)
Avatar billede steen_hansen Forsker
10. august 2005 - 20:29 #5
myplacedk: ?
Avatar billede myplacedk Nybegynder
10. august 2005 - 23:09 #6
Ja?
Avatar billede steen_hansen Forsker
11. august 2005 - 15:04 #7
Jeg forstod bare ikke din kommentar. Måske artico lige skulle komme på banen?
Avatar billede artico Novice
11. august 2005 - 15:54 #8
Jeg er på banen, men prob. er ikke løst ? linket "fylder" ikke hele cellen, og ellers er jeg ikke kommet videre.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
11. august 2005 - 16:53 #9
OK så, du skal ikke bare trykke "Vis kilde", du skal også SE på den. Ser den ud som den skal?
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. august 2005 - 21:34 #10
Det burde det. Virker fint croosbrowser ...

<td style="width: 80px;"><a href="#" style="display: block; width: 100%;">Link</a></td>
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. august 2005 - 22:15 #11
Lægger et svar