Avatar billede nnancke Nybegynder
10. august 2005 - 21:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af Zyxel USB trådløs netkort ved domæne logon.

Hej,
Jeg har en windows xp pro, som jeg gerne vil logge på et domæne med. Problemet er at det trådløse softwaren (Zyxel USB pen) ligger under start folderen i winXP og først indlæses efter jeg forsøger mit logon på domænet. Kan jeg på en eller anden måde gøre så mit trådløse netværk er oppe at køre når logon billedet står på skærmen?.
Avatar billede kenp Novice
10. august 2005 - 22:05 #1
bruger du windows program til at styre den trådløse forbindelse? hvis ja så slå det fra..

luk zyxel programet.. gå ind i egensakber for dit tråløse netkort (via netværkssteder) find fanebladet hvorpå du kan vælge at windows skal styre det.

Genstart computeren så skulle det virke.
Avatar billede nnancke Nybegynder
10. august 2005 - 22:26 #2
Den er i vinkel :-), tak for hjælpen.
Smider du lige et svar, så får du point.
Avatar billede kenp Novice
11. august 2005 - 08:14 #3
Det kommer her :) skulle lige være sikker på at det virkede... men det gjorde det nemlig med min zyxel.. men alt er jo ikke ens :)