Avatar billede humleloi Nybegynder
12. august 2005 - 13:30 Der er 5 kommentarer

sound software

Jeg søger et program hvor jeg kan regulere på bassen og diskanten på mine højttalere. Har et sæt Creative SBS 2.1 350 højtalere og et Creative Sound Blaster PCI lydkort.
Avatar billede milter Ekspert
12. august 2005 - 13:43 #1
Jeg tror, du bliver nødt til at få gjort noget ved alle dine åbne spørgsmål, før du får hjælp til det. Der er sikkert en masse brugere, som venter på feedback, point og tak fra dig :)

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=humleloi
Avatar billede humleloi Nybegynder
12. august 2005 - 15:47 #3
hallo folkens I har weekend!!! vær nu lidt glade.... :-)
Avatar billede milter Ekspert
12. august 2005 - 17:53 #4
Jeg er skam glad lige nu :)

Men hvis jeg begynder at prøve på at hjælpe dig, og du lige pludselig forsvinder fra tråden her uden tak eller noget som helst, så bliver jeg sur :(

Og det ville jo ikke være fair over for min familie, vel ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2005 - 19:30 #5
... godt <milter> !!!
<humleloi> er jo selv 'forsvundet' fra 27 åbne tråde ... såååå...