Avatar billede nizo Nybegynder
12. august 2005 - 22:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til HTML

Hej..

Hvordan kan jeg paa den nemmeste maade sende html mails?
Altsaa lige som at sende en alm. mail(); bare med beskeden som html..

Paa forhaand tak.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
12. august 2005 - 22:54 #1
Nok med PEAR. Der er et eksempel i manualen her:
http://pear.php.net/manual/en/package.mail.mail-mime.example.php
Avatar billede nizo Nybegynder
12. august 2005 - 23:00 #2
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp.. Jeg ser ingen logik i systemet.. Især med alle de forskellige filer :/
Avatar billede myplacedk Nybegynder
13. august 2005 - 08:27 #3
Er det installation af PEAR du har problemer med?
Tjek om ikke PEAR allerede er der, sådan er det vist oftest. Ellers, er det bare på din egen computer du vil installere PEAR, eller er det også på et webhotel?
Avatar billede nizo Nybegynder
13. august 2005 - 23:01 #4
Jeg aner intet om hvad det er :S
Avatar billede myplacedk Nybegynder
14. august 2005 - 08:17 #5
PEAR er et bibliotek med udvidelser til PHP. PEAR er lavet i PHP, så man kan altid installere PEAR-ting, selv på et billigt webhotel.
En af udvidelserne er så Mail_Mime, som kan det, du mangler.
Avatar billede nizo Nybegynder
17. oktober 2005 - 13:25 #6
Sorry.. Fandt selv ud af :)