Avatar billede janemil Nybegynder
18. august 2005 - 10:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash hjemmeside ønskes

Kunne godt tænke mig en fotograf hjemmeside ala jonasj.com. Ikke mangen til, men bare lidt ala.

Nogen der har lyst at lave denne? Som tak kan jeg give billeder til dine egne projekter eller lave en fotoopgave for dig.

Pt er mine sider
http://www.freelancefotograf.dk
http://janemil.fotokritik.dk
http://www.photo.net/photos/JanEmil

Den skal jo sparke lidt røv - så gør ikke noget du vil ligge lidt personligt præg på den.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
22. august 2005 - 11:32 #1
Hej Jan

Jeg synes det ser spændende ud, og vil måske godt påtage mig opgave, men jeg vil meget gerne lige høre lidt mere om det, fordi det er ikke bare noget man lige laver.

Men hvis du har interesse kan du sende mig lidt info omkring deadline, ønsker på mmr@telia.dk

Så skal jeg nok sende dig nogle ting jeg har lavet osv.

Martin
Avatar billede janemil Nybegynder
22. august 2005 - 11:49 #2
>deadline
Der er som sådan ikke nogen. Der kan dog går så længe at det måske er uinteressant, da jeg så forbedre den i HTML i stedet.

>Ønsker
Det skal være enkelt. Let at finde ud af for dem som er inde på siden.
Jeg skal selv kunne tilføje flere billeder med FTP. Evt rette i en config fil så de vises. Skalering af billeder, opload, generering af thumps osv klare jeg selv på min PC før opload. Vi snakker en behagelig og lækker frontend som kan præcentere mit arbejde flot.
Avatar billede telemuzen Nybegynder
23. august 2005 - 08:43 #3
hmm, jeg ville meget gerne tage opgaven, da jeg laver flashløsninger, men jeg er ikke helt så hardcore at jeg kan opfylde dine ønsker med upload af billeder, jo måske men så er det at det tager noget tid.

hvis du finder en som kan lave det dynamiske vil jeg meget gerne lave det grafisk., jeg er lige ved at afslutte en anden fotograf hjemmeside.

www.pawjakobsen.dk

M/
Avatar billede janemil Nybegynder
23. august 2005 - 10:23 #4
Den er super flot og meget tæt på det jeg ønsker. Ville være mege ttilfreds med en side så flot som PAWs. Vil du gerne have den lidt anderledes, så de ikke er helt ens.

>dine ønsker med upload af billeder
Man skal ikke kunne oploade osv gennem flash, men det skal helst være muligt at tilføje lidt flere billeder i hver kategori uden at give dig for meget besvær hver gang.

Har dog et ønske af de svære. Vil gerne have en kategori man skal logge ind for at se. Men det kan blive noget jeg betaler dig for bagefter.

Jeg stiller alle de billeder til rådighed du skal bruge. Laver som sagt gerne nogle billeder specielt som tak til dine egne projekter.
Avatar billede janemil Nybegynder
28. november 2005 - 23:15 #5
>telemuzen
Du var super hjælpsom og ville 100% lave en fed side til mig. Mit behov ændrede sig lidt. Men dine points skal du da have. Ligger du lige svar?
Avatar billede janemil Nybegynder
02. december 2005 - 21:22 #6
-