Avatar billede mindfreak Nybegynder
19. august 2005 - 09:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Rentegning af et stykke clipart

Jeg har brug for en rentegning af nedenstående billede, enten i .ai eller .eps format - den må gerne konverteres uden MS Office clipart looket :)  Det må gerne være en ny tegning, men opstillingen skal være den samme.

Links til andre lignende billeder dur ikke - min bedre halvdel VIL have lige netop denne opstilling.

http://www.prodesignlab.com/exp/deskman.jpg
Avatar billede skovge Novice
19. august 2005 - 13:37 #1
http://www.atomicdata.dk/Test/man_at_desk/index.html

...mangler lige at få styr på ansigtet, men har først tid efter weekenden.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
19. august 2005 - 13:45 #2
Hvis du bare holder stilen - så er den dælme fino! weekenden er helt fint
Avatar billede mindfreak Nybegynder
19. august 2005 - 14:41 #3
Kan du gøre sådan at han sidder og tegner på et fuldt stykke papir som ligger øverst istedet? og så fjerne linealen eller hvad det nu er der går på tværs af bordet?

Altså noget i den her retning http://www.prodesignlab.com/exp/deskmanupd.jpg
Avatar billede skovge Novice
19. august 2005 - 21:39 #4
Sure - no problem!
Regner med at have dne klar i løbet af mandagen.
Avatar billede skovge Novice
22. august 2005 - 10:36 #5
Avatar billede mindfreak Nybegynder
22. august 2005 - 10:43 #6
Den er perfekt! hvis du så bare kan levere den i .eps .wmf .ai eller et andet skalérbat format - så er jeg en happy camper!
Avatar billede skovge Novice
22. august 2005 - 10:51 #7
.ai format coming up - oooooog, værsgo'!    :-)
Avatar billede mindfreak Nybegynder
22. august 2005 - 11:04 #8
Hm... det er muligt jeg er lidt fattesvag, men hvad siger du værsgo til?
Avatar billede skovge Novice
22. august 2005 - 12:04 #9
ah - samme link, bare med .ai til sidst...............eller bare click ind her:
ftp://atomicdata.dk/web/eksperten/

:-)
Avatar billede skovge Novice
22. august 2005 - 12:09 #10
Avatar billede mindfreak Nybegynder
22. august 2005 - 15:38 #11
Super! helt perfekt