hej fromsej Mange tak for din melding det forklare jo en del.
Og giver mig en lille smugle og komme med når jeg skal klage til dem på mandag. Jeg har nemligt intet fået fortalt. så jeg opdagede det da mine kunder begyndte at brokke sig. (jeg har en betalings gateway gennem wannafind)
Nej nej nej, de var nede fra lidt over midnat frem til minimum klokken 4. I morges vil jeg gætte på de kørte på backup server, for det kørte uacceptablet langsomt.
Hos Wannafind var det en fejl hos Tele DK som var årsagen til meget langsomme svartider og til tider helt udfald i dag, i nat har Wannafind udført følgende:
------------ For at vi også i fremtiden kan sikre vores kunder den bedste oppetid, vil der blive installeret redundant internetforbindelse i vores datacenter. Dette betyder at vi nu kan tilbyde dobbelt så kraftig tilgang til alle servere, samtidig med at vi er beskyttet mod eventuelle kabel- og netværksnedbrud.
Systemarbejdet foretages natten mellem fredag d. 19/8 og lørdag d. 20/8 kl. 23:00-03:00. I tidsrummet efter kl. 23:00 må forventes udfald på alle servere, da vores IP net skal omlægges til de nye internetforbindelser.
Selve omlægningen forventes ikke at tage mere end 20-40 min. ---------------
det vil jeg jo helst ikke, nævne her. men jeg er ikke den mest tilfredse kunde.
men hvis du presser mig så syntes jeg simpelthen at service niveauet er for dårligt. bla. har jeg intet hørt om dette nedbrud / udskiftning af hardware fra wannafind. Dvs. hvis ikke jeg havde skrevet her, så viste jeg intet om hvad der var sket.
Desuden har de en mand på til at rådgive, hjælpe v. betalingsgateway. Og han er så umulig at få fat på, og ringer ikke tilbage. Hvilket er helt uacceptabelt. Jeg har fx. haft et seriøst problem siden fredag. og det er der så ingen der kan hjælpe mig med. Det er da simpelthen for dårligt. Det er godt nok billigt ved wannafind. men føler også lidt det er derefter!
Du må være uheldig, jeg genkender dem ikke sådan, jeg får altid mail, når der skal ske noget. Jeg synes dog, de har sovet i timen, da e-dankortet kom. Jeg har aldrig haft problemer med support.
Jeg vil sige det kort. Man skal ikke love noget man ikke kan holde. Og det syntes jeg virkeligt de har gjort.
Der skal også være ros. og jeg fik virkelig go' hjælp da jeg startede hos dem. Men nu føler jeg at de lover mere end de kan magte. og jég savner dybt og blive informeret RIGTIGT, om hvad der sker hos dem.
Og ønske tænkning må være at de får sat deres betalingsgateway op til at tage net-betaling fra både nordea og danske bank. Som det er muligt ved nogle andre betalingsgateways.
Bare rent nysgerrighed, hvilken webshop bruger du betalingsgateway til?
Det samme her. Jeg bruger også Oscommerce. (meget fint gratis system :-) ja, dibs er meget dyrer. men hvis man kigger på fx. Quickpay så er de i samme prisklasse. Så dem er jeg ved at undersøge + min bank andbefaler dem.
PS. triple-x Var du klar over at der var planlagt server nedetid i løbet af sidste weekend?
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.