Avatar billede jettjackson Nybegynder
20. august 2005 - 20:43 Der er 2 kommentarer

jeg har mærkelige grafikfejl ved opstart

Hej eksperter...

Min computer (win xp home, 2,4 ghz, gforce4 ti 4200, 512ram) er pludselig begyndt at have grafikfejl i opstartsbillede og på skrivebordet. Min skærm (samtron 76e) opfører sig underligt. Den går pludselig i sort som om den slår over i standby, og kan vækkes til live igen i kort tid ved at bevæge musen.

Det mest mærkelige er at efter en tre, fire opstartsforsøg, så kører den upåklageligt indtil næste opstart hvor jeg starter forfra med problemerne...

Hvad sker der?

jett
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. august 2005 - 22:08 #1
Download den sidste driver fra producentens hjemmeside, og gem den på en CD.
Start din Pc i fejlsikker tilstand, og afinstaller din grafik kort og driver. Genstart maskinen, og den vil finde nyt hardware ( grafikkortet), og du giver den den nye driver du har på CD'en.
Avatar billede sexpac Nybegynder
21. august 2005 - 00:08 #2
Det hjalp med mig da jeg fik en ny grafikkort. :) Ja dell betaler sku for det hele... Tror nok at de fortryder mig som kunde da jeg har kostet dem en formue nu :)