Avatar billede t0pd0g Nybegynder
30. august 2005 - 14:39 Der er 1 kommentar

Business One og Active Directory

Hejsa

Jeg har installeret 5 xp pro workstations og en windows 2003 for et lille firma. Der køres active directory og roaming profiler, samt et login-script der opretter div. shares. Som det ser ud nu har brugerne derfor ikke adgang til harddisken på de enkelte maskiner. På denne måde sørger jeg for at de ikke installere alt muligt :)

Nu har firmaet så fået installeret SAP Buisness One af et konsulentfirma som jeg ikke har nogen forbindelse til. Jeg får så at vide at der er en funktion i SBO til at oprette ms word dokumenter, som ikke virker. Fyren som har installeret systemet mener at det er fordi brugerne ikke har rettigheder til at skrive på de lokale harddiske.

Kan det passe at jeg skal give alle brugerne rettigheder til at rode i harddisken på hver enkelt computer?

Mvh Olav
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
30. august 2005 - 14:40 #1
windows 2003 *server