Avatar billede sardinen Nybegynder
31. august 2005 - 12:36 Der er 1 løsning

Kan ikke scanne med mwav - internal error

Hej.
Jeg har for ikke så mange dage siden haft c-drevet under behandling, da min computer ikke kørte som den skulle. Jeg har skiftet hele styresystemet ud med et friskt et.
Jeg har dog nogle problemer med at den indimellem låser sig fast, så derfor ville jeg køre en tur med mwav for at se, om der er noget i maskinen. Men programmet vil ikke fungere. Den siger "internal error". Hvorfor gør den det?
Jeg har lagt en hijackthis-log hvis man kan se noget der.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSTASK.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SSDPSRV.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE
C:\PROGRAMMER\SYGATE\SPF\SMC.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\RESTORE\STMGR.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\WINDOWS\TASKMON.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\SYSTRAY.EXE
C:\WINDOWS\MHOTKEY.EXE
C:\PROGRAMMER\MICROSOFT HARDWARE\MOUSE\POINT32.EXE
C:\WINDOWS\HAMPANEL.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGCC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGEMC.EXE
C:\PROGRAMMER\GRISOFT\AVG FREE\AVGAMSVR.EXE
C:\PROGRAMMER\AD MUNCHER\ADMUNCH.EXE
C:\PROGRAMMER\PEERGUARDIAN2\PG2.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\WMIEXE.EXE
C:\PROGRAMMER\OUTLOOK EXPRESS\MSIMN.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\PSTORES.EXE
C:\PROGRAMMER\MESSENGER\MSMSGS.EXE
C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORE.EXE
D:\DOKUMENTER\SACHA\HIJACKTHIS\HIJACKTHIS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sardinen&option=karma
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer provided by CyberCity Internet
F1 - win.ini: run=hpfsched
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\SYSTEM\MSDXM.OCX
O4 - HKLM\..\Run: [ScanRegistry] C:\WINDOWS\scanregw.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [TaskMonitor] C:\WINDOWS\taskmon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCHealth] C:\WINDOWS\PCHealth\Support\PCHSchd.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [SystemTray] SysTray.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\Run: [CHotKey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [POINTER] point32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HaMFrontPanel] C:\WINDOWS\hampanel /B:Software\Ambient\HaM
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGCC.EXE /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGEMC.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_AMSVR] C:\PROGRA~1\GRISOFT\AVGFRE~1\AVGAMSVR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\SYGATE\SPF\SMC.EXE -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Ad Muncher] C:\Programmer\Ad Muncher\AdMunch.exe /bt
O4 - HKLM\..\RunServices: [LoadPowerProfile] Rundll32.exe powrprof.dll,LoadCurrentPwrScheme
O4 - HKLM\..\RunServices: [SchedulingAgent] mstask.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [SSDPSRV] C:\WINDOWS\SYSTEM\ssdpsrv.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [*StateMgr] C:\WINDOWS\System\Restore\StateMgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Machine Debug Manager] C:\WINDOWS\SYSTEM\MDM.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [SmcService] C:\PROGRAMMER\SYGATE\SPF\SMC.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [KB891711] C:\WINDOWS\SYSTEM\KB891711\KB891711.EXE
O4 - HKLM\..\RunOnce: [885492] C:\WINDOWS\INF\unregmp2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PeerGuardian] C:\PROGRAMMER\PEERGUARDIAN2\PG2.EXE
O4 - HKCU\..\RunServices: [PeerGuardian] C:\PROGRAMMER\PEERGUARDIAN2\PG2.EXE
O4 - Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Startup: Adobe Gamma Loader.lnk = ?

På forhånd tak :-)
Avatar billede sardinen Nybegynder
01. september 2005 - 20:47 #1
Lukker