Avatar billede halifax Nybegynder
02. september 2005 - 00:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Point til hexya og donby

Ref.: http://www.eksperten.dk/spm/643570

Læg et svar I to, så får hexya 50 og donby 100. Håber det så er OK.  :)
Avatar billede donby Nybegynder
02. september 2005 - 01:25 #1
halifax...... du er fair
Avatar billede hexya Nybegynder
02. september 2005 - 01:31 #2
Donby> Halløj, det er da også fra de mest uventede kanter, man får tilbudt point(ligesom det omvendte jo desværre kan være tilfældet). Men det er selvfølgelig glædeligt, at nogen påskønner ens (minimale) indsats. Det indikerer en personlig veludviklet etik.
Så derfor - og fordi jeg helst ikke vil sparke på en mand, der ligger ned (og får bank af sin computer) - beholder du bare "mine" 50 point :^)
Avatar billede hexya Nybegynder
02. september 2005 - 01:36 #3
Jamen dog, som vi kan klappe hinanden på skuldrene - er vi ikke bare goe *lol* (så ikke donby's svar før jeg sendte mit).
Avatar billede halifax Nybegynder
02. september 2005 - 01:48 #4
hexya - Kan udmærket læse hvad du skriver, men synes jeg kommer lidt i en kattepine, da det nu er mig som skal bestemme pointtildelingen og derfor helst vil følge donbys ønske fra hans/hendes oprindelige spørgsmål.
Hvad mener du, donby, skal hexya slippe fra indsatsen med formidable nul point.  lol
Ingen kan jo tvinges til at lægge et svar.  :)
Avatar billede hexya Nybegynder
02. september 2005 - 12:18 #5
Jeg føler mig (selvfølgelig) ikke overbevist om, at du behøver blande dig i, hvordan fordelingen skal være mellem Donby og mig :^)
"...jeg kommer i en kattepine.." - så bare vent til "lydkortsduellen" *g*
Avatar billede donby Nybegynder
02. september 2005 - 13:49 #6
det må hexya jo selv om..
Avatar billede hexya Nybegynder
02. september 2005 - 14:07 #7
..ja det skulle jeg da mene :^)
Avatar billede halifax Nybegynder
02. september 2005 - 22:56 #8
Slvfølgelig skal jeg ikke blande mig i, "hvordan fordelingen skal være mellem Donby og mig", hexya.
Med dette spørgsmål som er ren pointomplacering, ville jeg blot prøve at hjælpe donby med at råde bod på den pointfordeling, han/hun havde tænkt sig i det oprindelige spørgsmål.

Derfor ville jeg ikke lukke overilet før respons fra donby. Det er der nu - lukker, og sagen er ude af verden.  :)
Avatar billede hexya Nybegynder
03. september 2005 - 09:10 #9
Godt ord igen. Jeg prøvede jo også at sætte godt med smilyer i - for ligesom at understrege alvoren :^)