Avatar billede daniel_mn Nybegynder
04. september 2005 - 17:15 Der er 1 kommentar

geforce 6600 256ddr3 eller 6800

Jeg skal til at købe et nyt grafikkort og kunne godt bruge noget insider info.

Jeg har kigget på et nVidia geforce 6600 med 256 Gddr3 til 1300, nu har jeg så set et 6800 128 Gddr3 til 1600.

Jeg vil selvfølgelig give så lidt som muligt for det. studerende i ved...

så hvis der er nogen der kan sige mig hvad der virker bedst ville jeg blive glad. eller hvis i kender et andet kort til nogenlunde de penge.

Jeg komemr mest til at bruge det til at spille spil som WoW, cs source osv. på i hvertfald mest temmelig "hårde" spil med hensyn til hvad de kræver af compen.

MvH Daniel Mørch Nielsen
Avatar billede supermehl Nybegynder
04. september 2005 - 17:19 #1
Det til 1300, vil uden tvivl kunne trække de spil der. Så er det jo bare alt efter hvor gode video settings du vil have i de overnævnte spil.